شرافت به همت های بلند است

به نام خدا

                                          امام علی علیه السلام:             شرافت به همت های بلند است نه به استخوان های پوسیده

با سلام و عرض ادب

در این ایام که ویروس کرونا در حال جولان و فریاد نفس کش در جهان است، موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین سیدالشهدا(ع) خراسان جنوبی وظیفه ی خود دید تا خلاء آموزشی ایجاد شده را، در بستر فضای مجازی (وب) به بهترین نحو ، با نوآوری و ارائه خدمات آموزش ویدیو کنفرانس و ویدیوهای رکورد شده در آپارات برای یاری دانش آموزان آغاز نماید.

اما رسیدن به این مهم ممکن نبود جز با همراهی مدیران،دبیران و نیروهای اجرایی مدارس پیشرو ما ،اکنون فرصتی شد تا به شخصه از برادران بزرگم ،آقایان سید احمد مرتضوی ،مهدی کدخدا، بهروز نورس ،علی ضیغم و رضا علیزاده تشکر کنم و خاضعانه از زحمات بی شائبه این عزیزان، لااقل به اندازه توان خود و با نوشتن چند جمله ناقص که بسیار کمتر از ارزش کار این عزیزان می باشد، ادای دین و احترام کنم.

همچنین مدیران محترم تعدادی از مدارس که با درک صحیح و هوشمندانه خود از شرایط ایجاد شده، ما را همراهی و یاری نمودند.مدیران توانمند و بزرگواری که نه تنها بیشتر از عملکرد عادی یک مدیر بلکه قهرمانانه در کنار ما دل به دنیای فضای مجازی و ابزارهای فراتر از سیستم ناقص آموزش و پرورش زدند تا ضمن ارائه آموزشی برتر به شعار عدالت آموزشی و همگانی شدن آموزش باکیفیت برای تمام  دانش آموزان فارسی زبان جهان برسیم ،فعالیتی مقدس و درخور آموزش مدارس امام حسین سیدالشهدا(ع).

بی شک آمار های بدست آمده از نحوه اجرای وبینار و سایت آپارات خود گویای تلاش این عزیزان هست ،رسیدن به آمار ۷۰,۲۸۹ بازدید در کمتر از دو ماه و نمایش ۳۲۰,۵۲۴ دقیقه ای ویدیوهای تهیه شده، خود یک رکورد چشم گیر است که حتی وب سایت های بزرگ خدمات دهنده در رسیدن به این آمارها ناتوانند.

شاید بزرگترین دستاورد مجموعه ما از ویدیوهای آموزشی بارگذاری شده در بستر وب ، همان عدالت آموزشی و رساندن آموزش باکیفیت به تمام دانش آموزان کشور باشد.