تشکری کوچک برای زحماتی بزرگ

به نام خدا

                                          امام علی علیه السلام:             شرافت به همت های بلند است نه به استخوان های پوسیده

سلامی گرم و هرم انگیز در این سرمای استخوان شکن خدمت همه همکاران عزیز پرورشی و اجرایی  ،مدتی بود به دنبال مجالی بودم تا به شخصه از زحمات شما بزرگواران با زبان ساده و دستی خالی ولی دلی گرم و شورانگیز تشکر کنم……خواهران و برادرانم تشکر ،تشکر خشک و خالی من را به عنوان همکار و برادر کوچکترتان خواهشمندم بپذیرید ،این مدل تشکر شاید بی ارزش ترین نوع قدردانی از محبت و تلاش شما عزیزان باشد، باور کنید در این برهه زمانی که جای بحث شیرینی نیست فقط و فقط یک دست مریزاد کوچک شاید التیام بخش و یا حداقل ادای احترام هرچند مختصر به شما عزیزان باشد.

چون نمی خواستم کلی صحبت کرده و حق تشکر را به معنای واقعی برآورده باشم ، از تک تک عزیزان اجرایی و پرورشی سعی می کنم اسم ببرم ،امیدوارم اسمی از یاد نرفته باشد چون انسانم و جایز الخطا ……..

اول از پیش دبستانی شروع کنیم ،تشکر از خواهران نصرآبادی (یک تنه )،نجاری و آخوندی که در حوزه ثبت و اطلاع رسانی فعالیت های پرورشی و سایر امور اجرایی بهترین عملکرد را با کمترین امکانات داشته اند.

تشکر ازخواهران کدخدا ،غلامی ،اسماعیلی و جانبانی همکاران دبستان های دوره اول و دوم پسرانه که با توجه به حجم فوق العاده کار عملکردشان فوق العاده خوب بوده و باید گفت دست مریزاد.

تشکر از خواهران فلسفی ،مصباح فلاطونی ،متولی و نادی بهلولی همکاران دبستان های دخترانه دوره اول و دوم و صدالبته شرمندگی من از این عزیزان بابت کم کاری خودم.

تشکر از خواهران سعادتی ،تقی نژاد ،اصفهانی ،جعفری ،صیامی و حسینایی همکاران دبیرستان های دخترانه دوره اول ودوم  بابت دقت بالا و فداکاری همیشگی.

تشکر ویژه و به نوعی دست بوسی از برادران بزرگوارم ،دوستان عزیزم ، آقایان مهندس مهدی کدخدا و سید احمد مرتضوی که بی عنوان ،همه عنوان های مردی و بزرگی را جابه جا می کنند و به امید روزی که قدر این دو عزیز را در دبیرستان های پسرانه بیشتر بدانند.

تشکر ویژه از همکاران شهرستان قاین برادر و دوست خوبم مهندس علی ضیغم که یک تنه بار بزرگی به دوش می کشد و همیشه بیش تر از یک نیروی فناوری عمل می کند ، برادر دستت درد نکنه.

تشکر از خواهران اسحاقی ، کاتبی دبستان پسرانه دوره اول ودوم ،تشکر از خواهران اردلان ، آزاد و قادری دبستان دخترانه دوره اول و دوم و تشکر از خواهران یعقوب زاده و فارغی دبیرستان های دخترانه دوره اول و دوم شهرستان قاین بابت زحمات ویژه و نگاه بزرگ منشانه این عزیزان.

همکاران فردوس خواهران مولایی و عنبریان نیز با عملکرد مناسب و به روزشان برای ثبت و اطلاع رسانی به روز سایت های موسسه و آموزش و پرورش ، بهترین عملکرد را داشته اند و تشکر لسانی این جانب کمترین قدردانی از این بزرگوران هست.

درکل از همه همکاران عزیز پرورشی و اجرایی نهایت تشکر و قدردانی را دارم و قبول دارم که این سبک تشکر کلامی کمترین و بی ارزش ترین نوع تقدیر از شما همکاران گرامی می باشد ، به بزرگی خودتان ما را ببخشید.

در انتها حتما در نظرتان این تشکر خالی از لطف ،حتی زشت و یا شاید زننده به نظر برسد ولی حتما درک می کنید که این نهایت توان اینجانب به عنوان نیروی فناوری می باشد ،باور کنید از خودم بابت درخواست های مکرر خودم از لحاظ به روز نگه داشتن مطالب سایت ها ، سامانه ها و گزارشات مکرر خواسته شده از آموزش و پرورش و موسسه  شرمنده بودم و به نوعی خواستم تشکر قلبی خودم را نسبت به زحمات شما اعلام بدارم.امیدوارم به عنوان حداقل برادر کوچکتان این تشکر را بپذیرید.

با تشکر مسٔول فناوری اطلاعات موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین سیدالشهدا (ع) خراسان جنوبی