جلسه تکریم و معارفه مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین سیدالشهدا (علیه السلام)

طی حکمی که از سوی سردار قاسمی رئیس هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی و آموزشی امام حسین سیدالشهداء (علیه السلام) آقای دکتر علی اصغر قنبری به عنوان مدیر عامل مؤسسه منصوب و از زحمات ۶ ساله آقای عباسعلی اسعدی نیا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در جلسه ای که به همین منظور در ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۹/۲/۹۷ در محل سالن اجتماعات مؤسسه با حضور اعضاء هیئت امناء و رئیس هیئت امناء موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین سیدالشهدا(ع) و حجت الاسلام نوفرستی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسئولان سپاه و آموزش و پرورش استان و همچنین معلمان و کارکنان مؤسسه برگزار شد، سردار قاسمی ضمن تمجید از فعالیت های صورت گرفته مهمترین اهداف تشکیل مؤسسات آموزشی و فرهنگی وابسته به سپاه را تربیت نیروهای متخصص و متعهد برای نظام اسلامی برشمرد و توجه خاص به تربیت اسلامی نوجوانان و استفاده از همه ظرفیت های مادی و معنوی برای رسیدن به این هدف بزرگ تاکید نمود.

در ادامه جلسه گزارش تصویری از فعالیت های مؤسسه به نمایش گذاشته شد و آقایان اسعدی نیا و قنبری ضمن سخنرانی به اختصار در مورد فعالیت ها و اهداف و برنامه های انجام شده و پیش روی مؤسسه مطالبی را خطاب به مهمانان جلسه بیان نمودند.

در پایان جلسه حکم مسئولیت آقای دکتر قنبری و لوح تقدیر آقای اسعدی نیا با امضاء سردار قاسمی توسط مسئول محترم حوزه بازرسی  سپاه قرائت و به آنان تقدیم شد.