اردوی علمی تفریحی شهرستان خوسف(۲) – دوشنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱

🔹 در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اردوی یک روزه علمی تفریحی شهرستان خوسف با حضور ۱۰۰ نفر از دانش آموزان این آموزشگاه روز دوشنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.
در ادامه ی اردو، از مقبره شاعر بلند آوازه اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ابن حسام خوسفی بازدید به عمل آمد که در این محل استاد رحیمی شاعر اهل خوسف با بیان شیرین و جذاب خویش به شرح زندگی، احوالات و آثار این شاعر بزرگ پرداخت.
سپس حاضرین در مجتمع گلخانه ای محمدیه حضور یافته و با توجه به محدودیت‌های موجود به لحاظ رعایت موارد بهداشتی، از برخی گلخانه ها از قبیل تکثیر گیاهان تزئینی، آلوئه ورا ، پاپایا و … دیدن کردند.
در این مراسم دکتر درّکی مدیر شرکت شهرک های گلخانه ای جهاد کشاورزی استان در خصوص مزایای کشت گلخانه‌ای به لحاظ صرفه در استفاده از آب و خاک، کاشت محصولات مختلف در ایامی غیر از زمان معمول کشت، تولید بیش تر و با کیفیت تر محصولات و … همچنین مراحل ساخت و تجهیز گلخانه ها و کمک های جهاد کشاورزی در این زمینه، سخنان جامع و کاملی ایراد نمود که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت. در پایان توسط جمعی از دانش آموزان، گلدان های گل تزئینی از تولید کنندگان خریداری گردید.
✍️ دبیرستان پسرانه امام حسین سیدالشهدا(ع) دوره دوم بیرجند